Hvordan får man leveret en kompleks besked på en simpel og lækker måde? Vi har fundet svaret. Explainervideoer kan tage din avanceret viden og gøre den let forståelig for hvem som helst. Læs mere om hvordan vi gør det, lige her.
Består din virksomheds posts på sociale medier af fødselsdagsopslag og interne nyheder? Så går du nok glip af en masse trafik og potentielle leads. Læs om hvor vigtige sociale medier er i 2022/2023, lige her.
Bedst som man troede, at den go'e gamle corporate brochure var yt - så kom vi på banen med en endnu en folder, som beviser det modsatte. Trods at papirversionen af marketing er uddøende, så mener vi alligevel at følelsen af en corporate brochure kan gøre en stor forskel for en kunde. Læs mere om det her.
Bruger du content marketing? Hvis ikke, så er det bare med at komme i gang. Her er tre overvejelser, som du skal gøre dig, for at overbevise din direktør om at bruge penge på content marketing.
Mange store virksomheder mangler en klar strategi for kommunikation, og formår derfor ikke at udnytte deres fulde potentiale. Vi har skrevet en kort tekst om, hvilke værktøjer mange virksomheder mangler, for at komme godt med ind i 2023. Læs det hele her.
Er det tid til et nyt website? Har du brug for en guide til hvordan man griber sådan en sag an? Hvilken udbyder skal man vælge? Det har vi dykket ned i lige her.
Hvor godt kender du egentlig dine kunder? Ved du, hvad de laver i deres fritid? Det er vigtigt, at du har et præcist billede af, hvem dine kunder er, ellers kan du ikke ramme dem med din annoncering. Her kan du læse om hvad targeting er, og hvor vigtigt det er for resultaterne af din annoncering.
Lige nu søger vi en DynamicWeb udvikler med erfaring i både frontend og backend webudvikling.
Var det noget for dig?
Mangel på medarbejdere, fyldte ordrebøger og en usikker fremtid – det er realiteten lige nu i jern- og metalindustrien. Her er vores bud på, hvordan målrettet kommunikation og marketing kan være en del af kuren.
Se godt på dette foto af en kalv. Det er nærmest et portræt - ikke bare et tilfældigt skud. Det er nemlig taget af en professionel fotograf, der har brugt tid og energi på at fange dyret helt optimalt. Vi giver jer her fem gode grunde til, at I bør overveje at bruge ekstra krudt på jeres billedmateriale.
Man sagde engang, at content is king – det siger man ikke mere, ikke fordi det ikke er sandt, men fordi det er blevet en kliché. Men som med alle andre klicheer er der ofte en kerne af sandhed inde i maven på den. Det skal være sådan, at den potentielle kunde eller medarbejder, der søger efter viden, også kan finde den viden – hos jer, ikke hos konkurrenten. Ellers er kongen død som en sild...
Den nye digitale virkelighed har ramt B2B og er i færd med at ændre hele den måde, virksomheder tænker salg, marketing og service sammen. Er du med, eller står du stadig på perronen?
FXA (og selvfølgelig Vestjysk Marketing) — og Grosales har indgået et samarbejde, der skal tilbyde vores fælles kunder yderligere fokus på salg og marketing. Grosales er eksperter i salgsoptimering, og derfor ser vi det som et oplagt samarbejde. Vi glæder os!
Din hjemmeside er som en hamster. Begge oplever kun tre fødselsdage. Så hvad gør du, når tiden kommer til at skifte ud?
Inbound bliver ofte præsenteret som det nye sort indenfor markedsføring. Løfter man sig udover al hypen, giver det bestemt god mening at se inbound som et effektivt supplement til de øvrige marketingaktiviteter.
I 2001 fik det nystartede bureau Factor X en af sine første opgaver for en kunde: Design og producér nogle flag. Sådan nogen, der hænger på en tyve centimeter høj stål flagstang med et lille logo flag fint vajende i brisen fra airconditionanlægget i bestyrelseslokalet. I 2021 fik vi den samme opgave – fra den samme kunde.
Du kan ikke få ansøgere nok til dine stillinger, og det giver en flaskehals i din produktion. Så hvad gør du? Èn ting, du bør arbejde intenst med, er Employer Branding - altså din virksomhed kan gøre sig lækker over for nye medarbejdere, så de ser en mening i at søge til jer. Læs vores fem gode råd her.
Jeres website er moderskibet, der indeholder al information om jer, jeres produkter og jeres tanker og ideer. Men frem for alt skal jeres website være det, der driver jeres salg.
For mange B2B-virksomheder er der ét problem, der overskygger alle andre: Hvordan man skaffer flere leads til sælgerne. Det gælder ikke alle brancher – der er stadig virksomheder, der har flere kunder end de kan overkomme. Hvis din virksomhed hører til sidstnævnte kategori, og du er sikker på, at det for evigt vil være sådan, behøver du ikke læse videre.Men hvis I savner leads, så gør du.
Ligegyldigt hvad man gør og siger, fortæller man noget essentielt om sin virksomhed.Ovenstående er et lidt smart dogme, men hvad betyder det konkret for din kommunikation?
Det er nødvendigt at have det ene øje stift rettet imod strategien samtidig med, at man ude i virkeligheden forsøger at håndtere de daglige bump på vejen. Det giver indsigt i, hvor strategien skal justeres, og hvornår man helt skal skifte spor.
Hvorfor du skal være generøs for at få noget looove. Eller sagt på en anden måde: Hvorfor du skal dele ud af din viden for at skabe ægte engagement hos dine potentielle kunder.
Pressemeddelelse: Vores AD, Jesper Lennart Pedersen, forlader os pr. 1. april for at give tilværelsen som freelance-grafiker en skalle.
Gu er du ej unik! Et debatindlæg fra FXA, der gør op med USP-tankegangen og idéen om, at man i en virksomhed altid kan finde noget, der for alvor er unik.