Flux.
Next level

Kunde Flux
Projekt

Flux ønskede en revitalisering af hele deres online- og offlineprofil og en mere fremsynet strategi for kommunikationen.

Hvad vi gjorde Vi udviklede Flux's logo og identitet med udgangspunkt i ny kommunikationsstrategi, udarbejdede en guide for deres grafiske identitet og retningslinjer for den løbende kommunikation.

Sideløbende har vi bistået med opsætning af CRM og digitalisering af intern rapportering og salgsstyringsværktøjer.

En gang imellem må man godt tænke lidt stort

Nyt website og kommunikationsstrategi for Flux betød en tur ud i universet og tilbage igen med et team af dedikerede specialister, som udvikler og producerer højteknologiske magnetløsninger til Space og Forsvar, Greentech og eMobility.

 

Next level magnetics for power solutions

Next level - det er i al sin enkelthed kernen i det, Flux er ualmindelig gode til. Flux producerer ikke magnetiske komponenter som de er flest, men specialudviklede komponenter til de mest krævende industrielle applikationer på kloden - og i universet. Med Flux' nye grafiske identitet fulgte også en revitalisering af det gamle logo med. Men også en ny grafisk identitet, en ny kernefortælling samt en dybdegående overhaling af samtlige materialer – fra arbejdstøj og kuglepenne til bannere og flag.

FXA FLUX FOLDER

Flux og FXA har i samarbejde udviklet en strategi for kommunikationen som satte rammen for det videre praktiske arbejde med at implementere HubSpot CRM som kernen i al kommunikation og salg. Vi har identificeret flere relevante personas som Flux med gavmild hånd vil dele deres ekstensive viden om magnetiske komponenter med.

FLUX-IPHONE

Vi har relanceret hjemmesiden på Hubspots CMS, som er en utroligt brugervenlig platform. Høj detaljegrad er en essentiel del af arbejdet hos Flux, og derfor er kvalitet i detaljen også noget af det, vi har lagt størst vægt på i konstruktionen af websitet. Både i selve designet, men naturligvis også sprogligt og visuelt.

FLUX-Ipad

Med relevante og beskrivende tekster, smukke fotos og explainervideos til at fortælle komplicerede forretningsområder på en måde, så alle kan være med. Og desuden en mere aktiv rekrutteringsindsats, som allerede har vist sin effekt ved at besætte samtlige opslåede stillinger.

”Efter samtaler med flere leverandører faldt valget på FXA, som vores nye leverandør af CRM. FXA viste os hvorledes, CRM kunne understøtte vores forretning samt viste os vej til nyt tidssvarende logo og en ny grafisk identitet samt en helt ny inbound marketing strategi, som vi forventer os meget af.”

Søren Lau Jensen
CEO, Flux.

 

 

Skal I også have hjælp til at gentænke jeres identitet og kommunikation? Book et møde og hør mere om hvordan vi kan hjælpe jer.

 

Book et møde i dag