Vi er industriens bureau

Vi lider heldigvis ikke af falsk beskedenhed. Derfor kan vi med en god portion selvsikkerhed sige, at vi kender den producerende del af dansk industri. Mere end 30 års erfaring med de konkrete udfordringer B2B virksomheder møder i deres kontakt med markedet, har givet os uvurderlig indsigt i hvordan man skruer et effektivt marketingset-up sammen. Et set-up, der giver konkrete data på effekten af kommunikationen og viden om hvad potentielle kunder er interesseret i.

De største danske virksomheder har allerede denne viden. For at drive marketing- og salg struktureret i en stor organisation er der nødt til at være styr på processerne og en effektivt digital platform til at opsamle den indsamlede data. FXA har i mange år bidraget med strategi og kommunikation i nogle af de største danske virksomheder som Danfoss, Vestas og Maersk og har oplevet, hvordan det genererer viden som en stor organisation kan agere ud fra. Derfor tilbyder FXA at hjælpe små- og mellemstore virksomheder med at få samme indsigt som de største. Hvorfor nøjes?

FXA ønsker at indgå som ekstern marketingafdeling, helt eller delvist, og dermed sikre sammenhængskraft mellem virksomheders bestyrelse, ejere og ledelse – og konkretisere aktiviteter, der sætter salgsstrategien i spil ude i markedet. 

Vi vil give alle små- og mellemstore virksomheder, der arbejder med B2B adgang til et digitalt set-up som kun de store virksomheder traditionelt har haft økonomi til at betale. Vi synes ikke nogen skal nøjes med at kommunikere delvist i blinde, når det er muligt at gøre det rigtigt. Alle virksomheder er forskellige, men de fleste vi møder har på mange måder de samme udfordringer med deres marketing.

Vi tilbyder et enkelt, transparent og økonomisk fordelagtigt koncept, så din virksomhed har mulighed for at få maksimal udnyttelse af marketingindsatsen uden at gå på kompromis med kvalitet og effekt. Kernen i vores koncept er CRM. Uden et godt system til at opsamle og holde styr på data om gæsters adfærd på sociale medier og website bliver marketingindsatsen vanskelig at dokumentere effekten af. Men lige så vigtigt er det at have et operationelt system til at generere indhold, de rigtige mennesker synes er relevant.

 

HubSpot er kernen i vores koncept

HubSpot CRM er en af de mest udbredte CRM-platforme i verden og er kendt for sin gratis version, der giver en række nyttige funktioner til at håndtere kundeinteraktioner. HubSpot er desuden kendt for sin brede vifte af funktioner, der kan hjælpe med at automatisere processer, optimere marketingindsats og forbedre kundeservice. FXA er Gold Partner og kan rådgive om alle funktioner og bistå med den praktiske onboarding. 

image002

Processen begynder som udgangspunkt på et strategisk niveau hos direktion eller ledelse, som skal blåstemple den måde at arbejde på overfor den resterende organisation. Det handler om at skaffe fælles billeddannelse i alle de led, der tager beslutninger om kommunikationen. Der udarbejdes en kommunikationsstrategi via en workshop med deltagelse af 3-5 relevante personer fra din virksomhed, der skal have indflydelse på resultatet. Resultatet er en plan, der aktiverer virksomhedens forretningsstrategi og giver forslag til konkrete aktiviteter overfor de definerede målgrupper. Nogle vil have muskler til at udvikle og drive dele af planen selv. Her kan vi bidrage med alt det, der ikke er ressourcer til internt. Alternativt kan FXA drive alle dele af markedsføringen som en egentlig ekstern afdeling. Det viser sig ofte at være mere effektivt og billigere end at opbygge sin egen marketingafdeling – og en ydelse FXA allerede driver for de fleste af vores kunder.

Før jeres look til nye højder!

Se hvordan vi har løftet vores kunde Multicut og deres identitet herunder.

Lad os tage en snak om hvordan vi får din virksomheds look up-to-date, så du får succes med processen.