Website 1920x1080

PJM: Nyt website, identitet og strategi

Optimalt afsæt for solid inbound marketing indsats

Kunde:

PJM-Logo-vertical-rgb-3-3

Dato: 2020 ->

Type: Kommunikationsstrategi, grafisk identitet, web, inbound

Link: Besøg www.pjm.dk her  >>

Siden august i år har vi både lavet et nyt website, en rammende tagline, en designguide og en kommunikationsstrategi for PJM; et team af specialister, som udvikler, producerer og samler avancerede automationsløsninger.

Blå-hjul-725x425

Nye, unikke, højteknologiske, automatiserede, kreative løsninger. Det er en passende, men knapt så mundret beskrivelse af, hvad PJM siden 1960 har udviklet for virksomheder i medico- og produktionsindustrien over hele verdenen.

Blandt andet for kunder som LEGO, Novo Nordisk, Coloplast og Danfoss.

I august 2020 tog vi hul på samarbejdet mellem FXA og PJM. Først og fremmest med at finde frem til en tagline, som helt kort og præcist fortæller, hvad PJM gør og kan:

Automation of great ideas, blev det til – og inden længe var vi også i gang med at lave en designguide, en kommunikationsstrategi og et nyt informativt, brugervenligt og flot website.

PJM-Benny-Smith-CEO-02

”Da vi valgte bureau, var det vigtigste for os at finde nogen, der arbejder systematisk og forstår at sætte sig ind i vores forretning.

Dét gør FXA. De har en høj faglighed, der kombineret med vores konkrete viden om markedet og virksomheden er smeltet sammen til et godt slutprodukt.

Nu er vi gået over i en ny samarbejdsfase, nemlig udrulningen af vores nye inbound marketing strategi, som vi ser frem til med forventning”

– Benny Smith, CEO, PJM.

Bil 725x425

Vidensdeling med win-win effekt

Den nye hjemmeside er baseret på HubSpot, som er en fantastisk platform for virksomheder som PJM, der har et ønske om at understøtte og optimere arbejdet med CRM-centreret marketing, salg og kundeservice. Next step er udrulningen af den inbound marketing strategi, vi har lavet.

PJM-teamet består af en masse engagerede og erfarne mennesker, som er helt vilde med det, de laver. Og så er de generøse. Ikke kun over for hinanden og deres kunder; de er også generøse med deres viden, og derfor er det lige præcis det, der skal drive deres inbound marketing fremover. Blandt andet i form af blogs, cases, og SoMe-content, som vi producerer i FXA. Idéen med strategien er at ramme nogle af de mange målgrupper, som ikke kender PJM, men som kunne have brug for deres hjælp. Uanset, hvor de befinder sig i verden.

CVIcollage 725x425

Skal I også have hjælp til inbound?

Vi kan også hjælpe jer med at få fat i de rette målgrupper, producere løbende, værdifuldt content eller noget helt tredje. 

Vi tilbyder en gratis vurdering af jeres potentiale med inbound marketing - klik på knappen herunder og hør mere.

Få vores evaluering af jeres inbound-potentiale