Optimalt afsæt for solid inbound marketing indsats
Kunde:
Dato: 2020 ->
Type: Kommunikationsstrategi, grafisk identitet, web, inbound
Link: Besøg www.pjm.dk her >>
Nye, unikke, højteknologiske, automatiserede, kreative løsninger. Det er en passende, men knapt så mundret beskrivelse af, hvad PJM siden 1960 har udviklet for virksomheder i medico- og produktionsindustrien over hele verdenen.
Blandt andet for kunder som LEGO, Novo Nordisk, Coloplast og Danfoss.
I august 2020 tog vi hul på samarbejdet mellem FXA og PJM. Først og fremmest med at finde frem til en tagline, som helt kort og præcist fortæller, hvad PJM gør og kan:
Automation of great ideas, blev det til – og inden længe var vi også i gang med at lave en designguide, en kommunikationsstrategi og et nyt informativt, brugervenligt og flot website.
Den nye hjemmeside er baseret på HubSpot, som er en fantastisk platform for virksomheder som PJM, der har et ønske om at understøtte og optimere arbejdet med CRM-centreret marketing, salg og kundeservice. Next step er udrulningen af den inbound marketing strategi, vi har lavet.
PJM-teamet består af en masse engagerede og erfarne mennesker, som er helt vilde med det, de laver. Og så er de generøse. Ikke kun over for hinanden og deres kunder; de er også generøse med deres viden, og derfor er det lige præcis det, der skal drive deres inbound marketing fremover. Blandt andet i form af blogs, cases, og SoMe-content, som vi producerer i FXA. Idéen med strategien er at ramme nogle af de mange målgrupper, som ikke kender PJM, men som kunne have brug for deres hjælp. Uanset, hvor de befinder sig i verden.
STRATEGI, IDENTITET, INBOUND
Park Allé 15
DK-8000 Aarhus C
ONLINE MARKETING
St. Blichersvej 1-3
DK-6950 Ringkøbing
T.: +45 8731 1030
E.: info@fxa.dk
Hent vores
bog om
inbound
marketing
her.