Hvad er en ArgumentMatrice?

FXA har udviklet et værktøj, der giver overblik over virksomheders enkelte målgrupper og hvilke argumenter, der skal kommunikeres til dem på strategisk, taktisk og operationelt niveau.  

Vi kalder det en ArgumentMatrice, og det er egentlig ikke raketvidenskab. Det er derimod en meget konkret metode til at udvikle overordnede temaer til de definerede personas, der bruges til at generere løbende indhold.

 

ArgumentMatrice

 

Vi gør brug af følgende metode til ArgumentMatricen

  • Vi samler alle, der har indflydelse på salg og marketing fra jeres virksomhed i nogle timer 
  • Vi bliver enige om hvilke målgrupper, der er interessante for jer, samt hvilke budskaber I vil servere for dem.  

 

Sådan.

Nu hvor alle i virksomheden er enige om hvem I taler til og hvad I siger, har vi det optimale udgangspunkt for at udvikle det rigtige indhold til de rigtige kunder.  

Enigheden er, udover at være behagelig, også en fælles forpligtelse på at vi alle trækker i samme retning i forhold til kommunikationsindsatsen.

Det maksimerer udbyttet.  

Det betyder også, at FXA som jeres indholdsleverandører har en klar rettesnor at gå efter, så vi ikke bliver overmandet af egen kreativitet. 

Vil du have 100 % styr på jeres salgsargumenter - og have dem implementeret, så alle trækker i samme retning?

 

Så fortæller vi dig gerne hvordan!

 

Book et møde i dag