1902-e1485272752714

Rendyrket konkurrencekraft!

Kunde: Sejersen ApS

Dato: Juni 2016

Type: Corporate Identity & website

Se løsningen her: Sejersen Website

Peter Sejersen er virksomhedskonsulent, nærmere bestemt er han specialist i produktionsoptimering og LEAN. Hans mission er at gøre produktionsvirksomheder mere konkurrencedygtige ved at gøre deres produktion mere effektiv, mere smidig og langt hurtigere.

Peter Sejersen har selv en fortid som produktionsmand og leder i bl.a. plastbranchen, og de metoder, han har arbejdet med, bruger han nu til at øge virksomheders konkurrencekraft.

Peter Sejersens foretrukne værktøj er hans såkaldte assessment tool – en række analytiske modeller, der via en pointskala udpeger indsatsområder for virksomhedernes produktionsapparat. Det er et værktøj, der giver klare og operationelle anbefalinger til ledelsen i en virksomhed.
Men først skal han i dialog med de virksomheder, hvor hans viden kan bruges, og det kræver kommunikationsværktøj.

De værktøjer har vi leveret – i form af et professionelt grafisk udtryk, et lille, men effektivt website, en brevlinje og hvad der sådan hører til.

Brug de professionelle

Brug de professionelle

For Sejersen handler det ikke om at få mange kunder, kun om at få de rigtige. Hans konsulentydelser er målrettet til produktionsvirksomheder, og derfor taler vi i et sagligt, professionelt og direkte sprog, både visuelt og tekstuelt.

”Det kom som lidt af en overraskelse for mig, hvor meget forskel det gør at få professionelle øjne på sin markedsføring,” siger Peter Sejersen. Som erfaren virksomhedsleder tænkte Peter, at han godt kunne finde ud af at skrue en hjemmeside sammen selv, men: ”Jeg skrev selv et tekstoplæg, men det blev jo lavet fuldkommen om hos Factor X Adman – og blev bedre.”

“Koblet sammen med et stærkt grafisk design har jeg bare fået den bedste start på min nye virksomhed. Og det har jeg faktisk lært noget af. På samme måde som man heller ikke bør klippe sig selv, bør man altid få eksterne specialister til at se på sin kommunikation. De får simpelthen øje på ting, man selv er blind for, og dermed bliver resultatet bare bedre.”

Vi tager kun lidt af æren

Vi tager kun lidt af æren

Nu skal vi ikke tage hele æren for succesen, men siden lanceringen af Sejersens website og grafiske profil, er salget og mængden af opgaver kun gået én vej – lige lodret i vejret. Det er ikke vores fortjeneste, men Peter Sejersens egen, men som Peter selv siger: ”Hvis jeg skal fremstå professionel over for mine kunder, skal indtrykket være professionelt hele vejen rundt. Det er det, Factor X Adman har hjulpet mig med.”

Besøg Sejersen på:
www.psejersen.dk