Kunde: MetroTherm A/S
Dato: 2015
Type: Messestand, PR og præsentationsmateriale
Vvs-messen i Odense er den danske vvs-branches fornemste mødested. Her kommer de alle sammen, og her har METRO THERM altid været med. I år var det hele bare anderledes, fordi vi havde været involveret som nyt bureau for METRO THERM siden årsskiftet.
Til denne messe skulle alt (så vidt muligt) gerne være klar. Det omfattede en helt ny grafisk identitet og en lang række konkrete kommunikationsprodukter som brochurer, give-aways, standdesign og ikke mindst lanceringen af det nye og meget dekorative website.
Op til messen havde METRO THERM inviteret en stak beslutningstagere på fjernvarmeområdet til et foredrag med Uwe Hansen, en af landets førende eksperter i lige netop fjernvarme. Vi havde udarbejdet en flot, trykt invitation, og den havde den ønskede effekt, idet lokalet var proppet til sidste plads.
Vi fik filmet foredraget og fik det lagt på METRO THERM’s nye YouTube-kanal, hvor man kan få sig en grundig indføring i valget mellem veksler eller beholder, når man skal dimensionere et fjernvarmesystem. Resultatet kan du se på YouTube her >>
Det så godt ud, det hele på METRO THERM’s stand. Den var altså flot. Det er ikke bare noget, vi siger, fordi vi har designet den. Alle syntes det samme. Smagfuldt, effektivt, tiltalende, begavet.
Midt på standen stod noget, der var hemmeligt indtil torsdag eftermiddag. Under et rødt klæde, som næsten ingen gik hen og løftede på, for at se, hvad der var under.
Der blev hældt cremant op, og folk stimlede sammen, og så hev salgs- og marketingchef Christian Brydensholt klædet af og afslørede et helt nyt produkt, som METRO THERM kommer til at bringe til markedet til efteråret: Et helt nyt pillefyr, kaldet METROCOMPACT – et helt nyt produktområde for METRO THERM.
Det er noget, der nok skal vække opsigt, for det er et helt nydesignet pillefyr, der er lavet specielt til det danske marked, og det kan alt undtagen at lave kaffe og spille tuba. Men mere om det en anden god gang.
Vi er et dedikeret BTB/BTG-bureau, der arbejder med strategisk, taktisk og operationel kommunikation – altid med udgangspunkt i vores kundes erklærede virksomhedsstrategi.