Grafisk design, Print media
Kunde: Danfoss Cooling
Dato: 2014
Type: Koncept, grafisk design
At implementere et helt nyt corporate design i nogle af Danfoss’ første go-to-market aktiviteter efter et markant skift i stil og tone.
Workshop med Danfoss’ centrale kommunikationsafdeling og en lang række marketing managers fra forskellige divisioner – siden implementering til Chillventa-messen 2014.
Factor X har i adskillige år haft en koncernleverandøraftale med Danfoss og er blandt de reklamebureauer, der er godkendt til at løse opgaver for koncernens forskellige afdelinger og divisioner. For snart 10 år siden havde vi æren af at udarbejde designmanualen for det grafiske design, der har givet Danfoss sit helt eget udtryk i alle årene siden, og siden har vi løst utallige opgaver for flere af Danfoss’ afdelinger og divisioner.
Det nye, røde design blev første gang vist frem for markedet ved Chillventa-messen i Nürnberg i oktober 2014 – og Factor X Adman havde stået for det grafiske arbejde, med messaging, skærmpræsentationer og messemagasin – alt sammen i de nye klæder og med Danfoss’ nye tagline i fokus: Engineering Tomorrow.
STRATEGI, IDENTITET, INBOUND
Park Allé 15
DK-8000 Aarhus C
ONLINE MARKETING
St. Blichersvej 1-3
DK-6950 Ringkøbing
T.: +45 8731 1030
E.: info@fxa.dk
Hent vores
bog om
inbound
marketing
her.