PJM: Optimalt afsæt for solid inbound marketing indsats 

Kunde

PJM 

Projekt

PJM manglede en kommunikationsstrategi, en grafisk identitet og et nyt website samt hjælp til inbound marketing 

Hvad vi gjorde

Vi udviklede PJM's website med udgangspunkt i en kommunikationsstrategi og udarbejdede en designmanual for deres grafiske identitet 

Siden august i år har vi både lavet et nyt website, en rammende tagline, en designguide og en kommunikationsstrategi for PJM; et team af specialister, som udvikler, producerer og samler avancerede automationsløsninger.

Blå-hjul-725x425

Nye, unikke, højteknologiske, automatiserede, kreative løsninger. Det er en passende, men knapt så mundret beskrivelse af, hvad PJM siden 1960 har udviklet for virksomheder i medico- og produktionsindustrien over hele verdenen.

Blandt andet for kunder som LEGO, Novo Nordisk, Coloplast og Danfoss.

I august 2020 tog vi hul på samarbejdet mellem FXA og PJM. Først og fremmest med at finde frem til en tagline, som helt kort og præcist fortæller, hvad PJM gør og kan:

"Automation of great ideas", blev det til – og inden længe var vi også i gang med at lave en designguide, en kommunikationsstrategi og et nyt informativt, brugervenligt og flot website.

 

Vidensdeling med win-win effekt

 

Bil 725x425

 

Den nye hjemmeside er baseret på HubSpot, som er en fantastisk platform for virksomheder som PJM, der har et ønske om at understøtte og optimere arbejdet med CRM-centreret marketing, salg og kundeservice. Next step er udrulningen af den inbound marketing strategi, vi har lavet.

PJM-teamet består af en masse engagerede og erfarne mennesker, som er helt vilde med det, de laver. Og så er de generøse. Ikke kun over for hinanden og deres kunder; de er også generøse med deres viden, og derfor er det lige præcis det, der skal drive deres inbound marketing fremover. Blandt andet i form af blogs, cases, og SoMe-content, som vi producerer i FXA. Idéen med strategien er at ramme nogle af de mange målgrupper, som ikke kender PJM, men som kunne have brug for deres hjælp. Uanset, hvor de befinder sig i verden.

 

Kunden har ordet

 

PJM-Benny-Smith-CEO-02

 

”Da vi valgte bureau, var det vigtigste for os at finde nogen, der arbejder systematisk og forstår at sætte sig ind i vores forretning.

Dét gør FXA. De har en høj faglighed, der kombineret med vores konkrete viden om markedet og virksomheden er smeltet sammen til et godt slutprodukt.

Nu er vi gået over i en ny samarbejdsfase, nemlig udrulningen af vores nye inbound marketing strategi, som vi ser frem til med forventning”

– Benny Smith, CEO, PJM.

 

Skal I også have hjælp til inbound marketing? Book et møde og hør mere om hvordan vi kan hjælpe jer

Book et møde i dag