WUPPI: Miljørigtigt genbrug af PVC
15. november 2016
Rendyrket konkurrencekraft!
15. november 2016

Fabrika: Ny grafisk identitet og website


Fokus på kerneproduktet

Selv om Fabrika kun har ganske få år på bagen som virksomhed, har man på kort tid præsteret at opbygge en stærk referencebase og at rekruttere en række erfarne specialister inden for salg, rådgivning og logistik.

Factor X Adman designede i foråret 2016 et helt nyt website til Fabrika, baseret på en gennemarbejdet kommunikationsplan og en kvalitativ undersøgelse af Fabrikas styrker gennem interviews med kundekredsen.

Vi fik fastlagt og defineret Fabrikas styrker i et stærkt prisdrevet marked, og websitets tekst og fokus blev lagt på baggrund af undersøgelsens resultater. Samtidig ville vi via det grafiske design vise, hvilken type virksomhed Fabrika er: Ung, frisk, kvik og fokuseret på sit kerneprodukt.

... og på kernehistorien

Samtidig tilrettelagde vi også Fabrikas brochuremateriale og en præsentation til salgsmedarbejderne, for, som Fabrika selv sagde, så går det så hurtigt i den her branche, at det er livsnødvendigt for os, at vi siger det samme, når telefonerne ringer. Og det gør de – altså ringer.

Besøg Fabrikas website og lad dig inspirere – og skulle du ikke lige stå og mangle en elmotor, kan vi i hvert fald hjælpe dig med grafisk design, tekst og webudvikling.